Nieuw: digitaal sparen met Piggy!

Door en technische tegenslag worden op het Zuideinde, Spil en de Poelstraat nog zegels weggegeven en zij zullen spoedig overgaan.

 

Bij Bakkerij Kees Gutter stappen we over op een nieuw spaarsysteem. Losse zegeltjes en spaarkaarten zijn daarmee verleden tijd Die moderne vorm van sparen doen we met Piggy, een digitaal spaarsysteem met een pasje, sleutelhangerpas of via de app.

Oud tegoed? Nieuwe pas!
Heeft u nog een oude spaarkaart? Deze blijft gewoon geldig, maar moet wel overgezet worden naar uw nieuwe pas. Neemt u de oude spaarkaarten mee naar de winkel, dan zetten wij de punten voor u op uw nieuwe Piggy-pas. Voor elke zegel op uw oude spaarkaart ontvangt u 5 Piggy-punten. Voor een volle spaarkaart ontvangt u dus 60 Piggy-punten. Zet u uw oude punten vóór 15 mei over op een Piggy-pas dan ontvangt u gratis 5 extra punten!

Voordelen
De digitale pas heeft een paar voordelen. Zo krijgt u met een Piggy-pas voor elke euro aan boodschappen één punt. Dus 1 euro = 1 punt. Met het oude spaarsysteem kreeg u voor elke €5 één zegel, vanaf nu wordt dus elke euro omgezet in punten. Daarnaast maken ook andere winkels in onze omgeving gebruik van de Piggy-pas: Slagerij Oostwal op het Purmerplein, Slagerij Buhr en Viswinkel Peter Tol op winkelcentrum Brazilië en Neeltjes Bloemen in Volendam. Zo heeft u voor meerdere winkels maar één Piggy-pas nodig!

Piggy spaarsysteem

Spaardoelen
De spaardoelen blijven voorlopig hetzelfde, maar worden in de toekomst wel regelmatiger gewisseld:

• 60 punten = 1 brood
• 120 punten = 1 boerencake
• 180 punten = 1 sneeuwster
• 240 punten = 1 trakteertaart naar keuze
• 300 punten = 1 aardbeienslof (in het seizoen)
• 400 punten = cadeaukaart € 10,00

In onze winkels ziet u altijd hoeveel punten u nodig heeft en welke spaardoelen er op dat moment zijn. De nieuwe Piggy-pas is een leukere, makkelijkere en snellere manier van sparen. Zien we u snel in de winkel om uw oude kaarten om te zetten?

Heeft u vragen over de privacy rondom de pas? Lees hieronder verder.

Privacy & Piggy

Wij zijn overgestapt op het digitale spaarsysteem van Piggy. We begrijpen dat u wellicht vragen heeft over het gebruik van uw gegevens voor dit digitale systeem. Daarom stellen wij u graag gerust:

  • Elke pas heeft een uniek kenmerk nodig. Daarom wordt de pas gekoppeld aan uw e-mailadres of aan uw telefoonnummer. Meer gegevens hebben we niet nodig. U mag zelf kiezen waar uw voorkeur naar uitgaat.
  • Geeft u uw telefoonnummer op, dan kunnen wij hier niets mee. Het is alleen nodig voor de registratie van uw Piggy-pas.
  • Natuurlijk kunnen wij uw telefoonnummer wel opzoeken in het systeem, maar we gaan u echt niet bellen om u telefonisch door te geven wat de aanbiedingen van de week zijn. Niet alleen ontbreekt ons de tijd, dat is ook niet het doel van dit spaarsysteem.
  • Geeft u uw e-mailadres op, dan wordt deze opgeslagen in onze eigen database. Het e-mailadres wordt niet gedeeld met derden.
  • U ontvangt dan eenmalig een mail dat u bent aangemeld en kunt er dan eventueel voor kiezen om ook de Piggy-app te downloaden.
  • Daarnaast kunnen wij u per e-mail onze aanbiedingen sturen. De verwachting is dat we dat niet structureel doen, want we hebben geen marketingafdeling. We zijn gewoon uw bakker op de hoek en vooral goed in brood en banket.
  • Wilt u deze e-mails toch niet ontvangen, dan kunt u zich met één klik afmelden en gebruiken we dus ook uw e-mailadres nergens meer voor.

Kortom: sparen met Piggy betekent dat we alleen uw telefoonnummer of e-mailadres nodig hebben voor de registratie. Per mail kunnen wij u aanbiedingen sturen, waar u zich eenvoudig voor af kunt melden. Dat is dan ook het enige dat wij met deze gegevens kunnen en willen doen.

Hopelijk stelt deze brief u gerust. Hebt u nog vragen? U kunt ons bereiken op info@keesgutter.nl of 0299-65 20 66. Wij beantwoorden uw vragen graag!

Greetje en Els Gutter

Directie Bakkerij Kees Gutter